Yaşlı Bilge - Telveler 17

Tarih: 04/05/2002  Saat: 16:35


Beni bildin mi? Bildin mi ha? Bildin mi; çabuk söyle!

Bilemedin tabii. Beni düşünmedin ki!...

Ben sen yokken vardım; sen geldikten sonra da varım...

Burada hep yanıbaşındaydım; ama görmedin ki!

Ben annendim... ya da baban... ya da kardeşin... ya da hiçkimsendim!... gördün mü sen beni?

Gölgelerde ve aydınlıklarda vardım; gözlerini kaçırdın sürekli... görmedin ki; görmek istemedin ki!

Sana darılmadım, sen yaşarken... korudum seni... sevgimle. Seni düşündüm; sen seni düşünmediğinde....

Peki, sen hiç beni düşündün mü?

Düşünmedin...düşünemedin... ben yokken sen ayakta kalamazdın; biliyordun, ama beni düşünmüyordun!

Ben dostunum; sana senden çok daha yakın olan dostun... dost idim sana; dostluktan evvel...

Ben kim miyim? Bilemedin mi daha?

Ben, senim sen! İçinde, senden önce var olan sen!


Hoş ve hoşnut kal
Yaşlı Bilge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder